God morgon !

Vaknade för en halvtimme sen av att jag hörde alla droppar som föll ner!
Kollade ut genom fönstret och det spöregnade sen lugnade det sig och sen
började det spöregna igen.. hm.. Det är ju bättre än att det snöar men man vill ju
mer ha sol än regn, eller ? Jag har just käkat frukost, åt en och en halv fralla och
en rostmacka :P GottiGotti :D
idag ska jag vara med Mathilda, hon åker nog inte hem idag för vi har troligtvis ingen
träning imorn.. Vi hade tydligen inte hallen imorn, vet inte varför men så var det...
Det är nu vi behöver hallen som mest ! För det här är sista fristående träningen vi
har innan vi tävlar!! Och vi behövde nog köra igenom friståendet några gånger innan
det sitter helt :/ Jag tror vi skulle ta en timme av tisdagsträningen till friståendet, så
det löser sig nog ! :)
Men ska gå och göra mig i ordning för att sen ringa Thilda  ! :D
Ha det bra ! Hörs senare :)


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0