Fotokurs !

När jag kommit hem från gympan så satte jag mig i soffan
och åt nudlar, och helt plötsligt så frågade mamma om jag
visste vart min mobil var, och jag sa surt, jaa den ligger här !
och pekade bredvid mig !! Jag var/är skit sur för att det inte
kommer bli några valpar med laffie :(
Men efter en stund så fick jag ett sms från linus (moas pappa)
då det stod så här:

Hej Moa och Sofia !! Vi vill att
ni bokar upp följande två
tillfällen:
1) mån 22/3 kl 16.00-17.00
2) mån 29/3 kl 16.00-17.00
varför? Det kanske kommer
mer information senare ikväll
eller en annan dag! hehe det
är ingen idé att ni tjatar.../ många
kramar från era föräldrar !

Jag kollade förvånat på mamma och hon satt och skrattade
smått ! Jag undrade vad det var ! Men samtidigt som jag frågade
så fick jag ett sms från Moa då hon frågade om jag hade läst, jag
skrev, jaa ring mig ! Efter nån minut så ringde hon och hon sa
tänk om det är en fotokurs !! Då frågade jag mamma om det var
det, hon frågade om jag hade fått ett till sms från Linus ! Då fattade
jag att det var det ! Då hörde jag moa på andra sidan luren att hon
sa till sin pappa att det var en fotokurs, haha han skrattade och gick
iväg. Efter några minuter fick vi ett till sms av linus då det stod så här:

Tjejer! Ni hade rätt. Ni ska
få en liten privat fotokurs
av hon som driver
www.backarsfoto.se
/era föräldrar !

Haha !! jäklar vad glada vi blev !!
Tack så jättemycket !!!!







Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Va kul med fotokurs! Hoppas ni får lär er en massa roliga saker.

Pussokram

2010-03-15 @ 11:17:24
Postat av: mathilda <3

Blir dt inga valpar?? :O

Skojigt med kursen :D <3

2010-03-15 @ 20:37:27
Postat av: Josefin

Det är min pappas kusin som driver det företaget ;D

2010-03-17 @ 21:53:19
URL: http://Josefin.bubbleroom.se
Postat av: Josefin

Det är min pappas kusin som driver det företaget ;D

2010-03-17 @ 21:59:37
URL: http://Josefin.bubbleroom.se

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0