Fotokurs !

På fotokursen började vi med att gå igenom det som vi gjorde förra
veckan ! (: Haha, det var väldigt bra att vi gjorde det för jag kom inte
ihåg så mycket :P Men nu sitter det ! Tror jag.. Måste bara träna på
det som vi gjorde igår !xP Efter vi hade gått igenom från förra veckan
så började hon prata om blixtrar ! :D Också fick vi pröva det som hon
hade gått igenom för att sen gå ut och fota !! :D Vi lärde oss riktigt mycke,
iaf jag :) As kul var det !! Men lägge ut lite bilder nu och sen ska jag nog
gå och göra mig i ordning :) Ha det bra ! <33





Lite bilder från kursen, sista bilden har Mathilda tagit och gjort ett collage (stavning)!! :)


lite bilder som jag tog hemma hos Moa !:D <33

Skriv till mig här >
Postat av: Tilda

Kul att se era bilder från kursen :) Nu är det bara att öva öva öva :) Lycka till! /Matilda

2010-03-30 @ 22:23:14
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0