Fotohelg..

Imorse vaknade jag när klockan var halv 10 !
Jag låg kvar lite i sängen, men gick upp efter en
liten stund ! Jag gick ner och åt frukost, de andra var
redan vakna. Efter jag hade ätit gick jag och gjorde
mig i ordning, satte på mig täckbyxor, jacka, mössa
och vantar, Tog kameran och gick ut och fotade ! :)
Det fick bli en fotohelg ! Det är alltid lika kul att fota !
Egentligen borde jag ha tröttnat för länge sen eftersom
jag fotar typ varje dag ! :P Men tydligen gör jag inte det xP
Men ska gå och göra en macka !
Ha det bra
Hörs sen !! :)







Skriv till mig här >
Postat av: Elin

Fina foton!:D Jag har utmanat dig på nån konstig grej, gå in på min blogg för att se mer!:D<3<3<3<3

2010-03-14 @ 19:21:30
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0