Fönsterputsning !

Hejsan Hoppsan !
Mathilda åkte hem vid ungefär halv 4.. När hon åkte hem hade ju
jag planerat att gå till grannen och fota, men så blev det inte.. Hon
hade åkt hem till stan så jag får gå ner dit nån annan gång ! Istället
för att gå till grannen så putsade jag fönster ! Jag tror inte jag har skrivit
det men jag har  frågat VÄLDIGT många gånger om det inte finns något
att göra här hemma och i onsdags tror jag så frågade mamma om jag
ville putsa alla fönster i huset och få 800 kr, vem tackar nej till det ?? Inte
jag i alla fall xP Så jag har putsat alla fönster inomhus här hemma :D
Inte så kul.. Men 800 kr får jag när jag är klar så jag kommer nog att fortsätta
när vi kommer hem från åre :) Men nu ska jag inte blogga mer, kanske senare
ikväll, vi får se :P Ha det bra ! Kramar <3


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0