Bilderna !

Tjoo !
Ska lägga ut bilderna från igår :D
Hade inte tid igår, så det fick bli nu :)
Jag lägger ut ett inlägg snart om hur
min dag sett ut :D
Ha det bra !
Pussar !!

Tolkningen !!


Ska nu förklara för er som inte vet vad tolka e för något :) 
Man håller i ett rep som sitter fast i en ögla som sitter fast 
i skotern, sen åker skotern och man ska hålla balansen typ !
Vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag har försökt att
förklara i alla fall :P

Hopp !! 
Lite bilder när Frida,Adrian & Ossian Hoppar med bräda !!!!


Adrian !!

Frida !!

Ossian !!

Skidorbacken !!


Frida !

Mamma :P

Ossian !

Värmestugan och käkar lunch ! 
Adrian på bild ! 
                                             
Haha Kossan  Mu kramar Adrian :P    

Annat !!
               

Utsikten när vi åkt upp till toppen !



Hehe en annan utsikt ! :D


Men nu får det räcka med bilder !!
Ska skriva om dagen nu !


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0