Träning..

Efter jag skrev det inlägget före det här så gick jag och gjorde mig i ordning och klippte gräset! Det tog ju sin lilla stund ;P Medans jag klippte gräset så gick Frida och mötte mickan och jentan (Jentan var hos mickan)  för att vi skulle ner och bada :) Haha, var helt säker på att dom skulle komma ner före mig. Men så blev det inte.. Jag blev klar före dom hade kommit hit! :D Så det var ju bra:) Frida gick och hämtade moppen för att skjussa jentan hem frö att hämta badkläder! Så jag och Mickan gick ner :) Sen låg vi väl där och stekte i solen! Det var bara Frida som badade, jag ville bada efter en stund men då var det ingen som ville bada med mig xP hehe.. Nu har jag just käkat inför gympan så ska bara packa ner en frukt! Det är uppvisning idag och jag tror inte jag ska vara med för jag vill ju inte direkt köra hjulningar... Men ska dit och träna innan uppvisningen iaf :) eller iaf köra så mycket jag kan.. Kan fortfarande inte hoppa så det blir nog lite svårt!


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0