...och jag hamnar på sjukhuset...

Jaa, vi skulle ju inviga den nya gympasalen till vår skola idag efter skolan, men det blev inte riktigt så för mig... Jag skulle en dubbelvolt för första gången på vanlig landning, den gick bra men när jag skulle göra den andra gången gick det väl inte lika bra om man säger så... Jag landade på nacken och tappade andan, jag kunde inte resa mig upp för att det gjorde för ont.. De ringde ambulans inte för att de var oroliga för att något var av utan mest för att vara 100% säkra men de kom efter kanske 15-20 minuter innan de kom och de tog in mig i ambulasen, men jag hann se alla varv som NGF körde utom ett innan jag åkte och hamnade på sjukhus... De gjorde typ inget annat än att underköka mig och röntga mig, det var inget fel med skelettet eller något sånt utan det var något med mina muskler! Nu sitter jag här i soffan, har sjukt ont men har tagit en iprem så det blir väl snart bättre... Kommer väl inte göra något ikväll direkt, och ingen träning blir det heller imorn... suck!!!

Skriv till mig här >
Postat av: Mathilda<3

Stakars dig, det måste gjort jätte ont! :( <33333

2010-06-02 @ 20:37:59
Postat av: Jennifer

min lillapluutt, älskling <3 :'(

2010-06-02 @ 20:42:30
URL: http://msje.webblogg.se/
Postat av: Moa !

Men gud !!! Har du fått sån där sak att ha på nacken som du fick förra gången? Älskar dig <33333

2010-06-02 @ 20:51:38
URL: http://moatemrin.blogg.se/
Postat av: Wiman

Märks att du har gjort något med knoppen.. du skriver jätte konstigt:p Krya på dig! hoppas det onda försvinner så fort som möjligt!

Kramar!

2010-06-02 @ 22:50:30
Postat av: Hanna

Men din lilla stackare. Hoppas det blir bättre snart, :) Inga såna knasigheter mer!

Saknar dig. <3

2010-06-02 @ 23:35:26
URL: http://hanniilove.blogg.se/
Postat av: Vivi

Du får inte skrämma oss så där....

Ta hand om dig och krya på dig!

Pussokram

2010-06-03 @ 10:24:34
Postat av: Elin

Hoppas du blir bättre snart ! :) Det måste ha gjort häääämäskt ont ! :( <333333333

2010-06-03 @ 20:07:45
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0