Mumsigt !!

Har just ätit klart ! Var lika gott som alltid ! Vet inte mer vad vi ska göra mer ikväll... Vi kanske spelar lite piano eller fotar eller bara sitter vid datan ! :D Hehe, det gamla vanliga ! XD hon hittade sladden till hennes synt så vi spelar på det nu :D Kuligt ! just nu sitter vi vid datan och ser på vädret, haha men det är ju alltid bra att veta. Det kommer bli STRÅLANDE SOL och 21 GRADER !!! Jag tillbringar iaf tiden vid stranden ! Tror jag och Moa går och lägger oss lite tidigare idag än vad vi gjorde igår.. Vi gick inte och la oss så sent men vi sov ganska länge ! Så vi får inte sova bort den soliga dagen ! Men nu ska jag ladda in bilder ! Så bilder kommer nog snart, får se vad det blir för bilder, från idag eller kanske från igår eller dagen innan xD haha får se :P


©Photobyme

Skriv till mig här >
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

fin bild (:

2010-06-13 @ 23:20:29
URL: http://towe.webblogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0