Lördag !!

Tjabba !! :D
Moa sov här igår, vi gjorde typ inget speciellt mer än att kolla på Frida och Micke som spelade på kontrast :) Och såg Talang finalen, det va ju inte så bra att Jill vann... Bläää!! Visst hon kanske var bra men Moa Johansson var bättre! Eller så skulle lillkillen som spelade Fiol vunnit! Men,men.. Hon vann en halv miljo, helt sjuukt! Fatta att vara 14 år och vinna en halv miljon.... Nu sitter vi i soffan, har just gjort oss i ordning! Klockan 1 eller 2 så ska vi till mormors granne som fyller 50 år idag, GRATTIS ! Är väl inte där superlänge direkt.. Moa ska till några som bor nära Han som fyller år, Magnus, så vi går väl ut och fotar eller något xD Min rygg är mycket bättre nu. Kan nästan röra mig fritt, fast inte böja mig bakot eller vrida mig eller göra snabba rörelser´, hehe, men det är snart över ! ;P Jag och Moa kanske badar idag! Ifall det fortfarande är fint väder... Man ser ju de fluffiga vita sakerna i himlen som är på väg hit :/ Men nu ska jag dra här ifrån ! Ha det bra era pottsorkar ! <33

Skriv till mig här >
Postat av: Cajsa

Tack för din röst. :)



super fin bild. :)

2010-06-05 @ 13:56:36
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0