ingen blogglust, men kämpar på ändå !

Jaa, ni ser överskrivten.. Har verkligen ingen blogglust just nu men jag ska försöka att få in ett inlägg per dag!   Ska ladda upp bilder också från kursen.. Lite sena men jag tycker ni ska vara glada att ni får se dom över huvudtaget xD Igår så sov jag hos Jennifer, det var meningen att vi skulle sova i tält men det blev väl mest att vi satte upp tältet och fixade allt och låg där i ca. 10 minuter sen gick vi in igen xd Hehe.. :P Vi har sagt att vi ska sova i tält med Mathilda också, får se om vi verkligen sover eller om vi går in i tältet och ut igen :P haha!! Är det någon som vet om det går någon bra film ikväll ?? Är sugen på att se en film, men vi har inga bra så jag får väl använda tvn om det går något bra ;P men nu orkar jag inte skriva mer, men ni ska få lite bilder i nästa inlägg :) byee <3


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0