Header klar !! :D

Såå !! :D Nu är den KLAAAR !! :D ÄNTLIGEN !! Somrig istället för att det ska vara nyårsafton på headern ! Är faktiskt nöjd med den. Det ända som ska ändras är texten och bladen i bakrunden! Texten ska vara grå och bladen lite mer Lila satt man ser dem lite mer ;P Träningen var väldigt kul!! Vi var 6 stycken av 20 hahah!! 14 st borta :P Jag körde inte så mycket, hjulningar typ :P Haha ! Det är det ända jag kan göra som inte gör så ont :/ Men det var kul iaf xP Men nu måste jag gå och Duscha, imorn är det avslutning på morronen så jag måste gå upp vid kvart över 6 för att hinna duscha innan pappa ska duscha ( 06:30 ) så måste nog gå och lägga mig tidigt ikväll... Men nu MÅSTE jag gå ! byeee <3333


Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Ha en jätte trevlig avslutning och njut av sommarlovet!!!!!!

När kan man se din nya bloggsida?

Pussokram

2010-06-08 @ 22:31:51

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0