GRATTIS TILL STUDENTEN HANNA ! <3

Tjabba!!
Kom hem från Hannas (Mathildas storasyrra) student för en halvtimme sen ! Hade riktigt kul och trevligt ! :D Fast det har jag alltid när jag e med dom :) Och fatta, de ska vara ute HEELA sommaren !! Gud vad kul vi kommer ha ! Fast de kommer komma ut efter de har varit i Cypern, lyllo dom !! Eller joo, dom kommer ut i helgen men då stannar dom inte så länge eftersom dom drar från Sverige på måndag!:( Men jag ska väl bara vara glad för deras skull att dom får åka till värmen medans vi sitter här i Kalla Sverige. Fast det ska faktiskt bli 25 grader varmt imorn, eller dom säger det iaf.. Får se hur det blir! Men hoppas på det! Då tillbringar väl jag tiden vid stranden med någon kul! :D Just nu sitter jag inte och gör något speciellt, sitter och chattar lite med Micke... Tror jag ska gå och lägga mig snart! Är så pip trött !! byeee


Fotoavmig ! :D 


Skriv till mig här >
Postat av: Hanna

TACK sofia. Jag blev verkligen jätteglad för er present dt ska du veta. Den var sååå personlig och gav så himla mycket minnen. Helt klart en av mina favoriter. TACK!

Du kommer alltid att vara som min lillasyster. Alla vår minnen som vi har upplevt tillsammans är guld värda. Jag har faktiskt känt dig nästan hela ditt liv! :) Ses snart igen, och då får vi ligga och steka på stranden som alltid!

Puss på dig min lilla gullunge. Kärlek! <3

2010-06-10 @ 12:04:09
URL: http://hanniilove.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0