Framme <3

Tjoo!! Imorse gick jag upp klockan 5, lite över kanske.. Jag hade tänkt att duscha men så blev det inte för vi hade inget balsam så det sket sig.. Istället gjorde jag i ordning mackor till bilen och lite dricka och sen packade det sista och gjorde mig i ordning :) Vi åkte 2 minuter i 6 för att vara exakt ;P Det var meningen att vi skulle möta Moas familj vid 9 någon stans satt jag kunde hoppa över i deras bil, men så vart det inte riktigt.. För se råkade åka fel så då hamnade se ungefär en timme efter och då satt vi i våra egna bilar. Man kan ju inte säga att jag blev glad när jag fick höra det... Snarare skit sur !
5 timmar tog det att komme till Göteborg, det gick ganska snabbt! Vi hade trott att det skulle ta 6-7 timmar! Vi såg en liten del av liseberg! Fasen vad kul det såg ut! Jag och Moa ska åka allt !! Eller vi säger iaf det nu vet inte om vi kommer göra det men jag tror nog det. Men nu ska vi sova ! Sov gott <3<3

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Ta en massa bilder så vi får se om ni vågade.....

Pussokram

2010-06-29 @ 09:46:30

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0