Vart tog solen vägen?

Skulle det inte vara sol och blå himmel idag och as varmt ? Jag kanske inte kan säga att det är skit kallt ute men molnen gör ju satt det blir "kallt" ! Jag och Mathilda gick ner till stranden vid 12 och vi badade direkt när vi kom ner, tur det! För sen kom molnen och vi gick upp nån gång över ett för att solen bara gick i moln hela tiden! MEn nu sitter vi här och lyssnar på musik kanske ska göra ngt annat snart, får se ! Men ha det bra ! kramar <3


Jennifer på bild ! :D <3<3<3

Skriv till mig här >
Postat av: Wiman

jag var vid malmen från 12 till 16.. det var smällvarmt!vi hade några moln på dom 4 timmarna^^

2010-07-07 @ 18:43:41

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0