Vad kan man hitta på idag?

God morgon mina älskade läsare ! :P
Gick upp för 50 minuter sen, har käkat frukost och tittat på tv.. Idag har jag precis ingenting att göra! As tråkigt.. Mathilda åkte hem till stan igå och kommer hit ikväll. En sak har jag planerad och det är att vi ska till Ossian och Adrian ( kusiner ) ikväll :D KulKul :D Men på själva dagen... hm... Vad kan man hitta på då ? Moa är i Arbro hos sina kusiner, Elin är på Gotland, Jennifer ska vara med mickan... hmm... JA ! Man kanske kan höra med farfar om man kan göra en pytte pytte liten studio i hans källare! :D Man kanske inte ens kan kalla det för studio men nånting sånt ;P Det kanske inte ens går föra tt det är så litet.. Nej nu ska jag inte tönka negativt. Vi hörs senare :) Byee <3

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0