POOLPARTY ! :D

Har precis landat i soffan med datorn i knät ;) som alltid.. :P Vi har varit hos faster Vivi och Uffe på poolparty :) TrevligtTrevligt :D Det var 2 andra familjer där också, så då fick man lära känna nya människor :) Just nu gör jag inget speciellt, ska kanske se på vänner.. Jag och frida köpte första säsongen :) Så jag frida och mathilda kanske nördar vänner någon kväll för Thilda har säsong 2 här ute :) Och vet ni vad !? Jag har beställt en blixt till min kamera :D Eller, jag har inte beställt den.. Uffe beställde den åt mig :P Så nu har jag gjort av med hälften av mina pengar som jag fick genom loppisen :D Han skulle beställa den idag så den kommer kanske imorn eller på torsdag :D Kul va !? :D Men nu ska jag se om Frida har lust att se vänner med mig, ha det bra Kramar från en glad Sofia :D <3

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Jätte kul att se er!

Alla verkade tycka att det var jätte trevligt, eller hur?!

Pussokram

2010-07-28 @ 12:08:08
Postat av: lalalala

hej

2010-07-28 @ 13:32:12
Postat av: Jennifer & Miccan

Hejsan vännen ♥

Just nu har MSJE en fototävling med temat Blandat !

Vi skulle bli jätte glada om just du skulle vilja vara med.

Ha det så skoj, pussar Msje !

2010-07-29 @ 00:27:48
URL: http://msje.webblogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0