komentarsvar!

Det var någon som inte gav ut sitt namn i förra inlägget i en komentar då det stod " Varför skriver du alla detaljer föör !? :S " Om man tycker det är så jobbigt att jag skriver detaljer så för det första: varför läser du då? för det andra: varför skriver du en fråga i en komentar och inte skriver ditt namn, hur tänker du då att du ska få svar ? Om du e så feg att du inte skriver ut ditt namn, då behöver du väl inte komentera över huvudtaget!
Men jag ska vara så snäll så jag ska svara på din fråga!
Jag vet inte varför jag skriver så mkt detaljer, det är väl så jag skriver antar jag! MEn du behöver inte läsa om du tycker det är så irriterande..


Ha det bra, Kramar <3

Skriv till mig här >
Postat av: Mathilda <3

Jag gillar ditt sett att skriva med detaljer :D <3

2010-07-24 @ 19:34:36
Postat av: F

Go lilla syster ;) Haha gillar att du svarar men inte vet svaret ;)

2010-07-26 @ 16:52:35
URL: http://powerfriday.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0