2001 kr rikare :D :D :D

Hade loppis idag med farfar och han 10000 saker som har stått i källaren :) Trodde inte att något skulle bli sålt men fel hade jag ! Vi hade inte sett en bil på hela morronen när vi stod och packade upp ala saker från banankartongerna och satte pris på dom.. Men när klockan var några minuter innan 11 då vi skulle öppna så skulle jag bara gå och byta byxor och när jag kom tillbaka så stod det flera bilar där och mer  bilar kom det! Första halvtimmen så samlade jag in 700 kr ungefär, helt sjukt med tanke på att det dyraste vi hade var 2 cyklar på 100 kr resten kostade 1:- 5:- 10:- 20:- 30:- 40:- det var lixom inge dyrare än så... Sen försvann alla bilar typ samtidigt och det blev tomt sen kom det ett gäng till och sen åkte dom och sen så kom det några då och då :) Det var aldrig tomt, var alltid någon människa som gick runt där och kollade :) Imorn är det söndag och loppis igen :D Tor inte vi kommer få in så mycket mer pengar än så, kanske några hundralappar... Blir glad om vi får in 500:-! då har jag tjänat 2500 :- typ :D Jag är rik :D :D:D Nej, nu ska jag och Mathilda gå och ta årets regnbad ;P Vi kanske hörs ikväll :) Byee <3 

Skriv till mig här >
Postat av: anonym

Varför skriver du varenda detalj fööör. ? :S

2010-07-24 @ 17:37:13
Postat av: Vivi

Det är bara att gratulera!

Du har gjort ett bra jobb.

Pussokram

2010-07-24 @ 18:46:27
Postat av: mm

För det första: bra svar till anonym, för det andra grattis till förtjänsten! Försäljningsresultatet berodde absolut på den charmiga expediten!! kramis

2010-07-25 @ 10:25:27

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0