1100 :D

1100 kr fick jag idag :) Var en sjukt seg dag... Kom typ inge folk.. Eller jo det är klart det kom folk eftersom jag fick så mkt pengar, men det var ju inte som igår... Inte för att jag hade tänkt mig att det skulle göra det och jag hade ju hoppats på att jag skulle få 500 så jag är jätteglad :D fick ihop över 3000 kr på 10 timmar :D As glad:D Undrar vad jag ska köpa för dom pengarna.. Funderar på att köpa något till kameran men vet inte vad.. Något förslag ? Sitter och messar med jentan, vi kanske ska hitta på ngt kul :) Vi får se, ha en bra dag :) kramar <3

Skriv till mig här >
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Tack. :)



Rösta gärna på min bild

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du behöver inte säga att du har röstat.

Tack på förhand. :)

2010-07-25 @ 21:03:06
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: uffe

Tjena Soffan, det var ingen dålig förtjänst.Bra jobbat,tur att du har en farfar som är en ekorre och sparar på allt. Vad du skall köpa till kameran? Varför inte en hot-shoe blixt (en separat blixt till kameran) som du också kan använda som slav-

blixt. Lika dan som vi använde när vi fotade hemma

hos oss. Den inbyggda kamerablixten klarar oftast

inte hela ljussättningen. Jag kan hjälpa dig med

vilken du skall ha. Vi kan kolla i morgon och du kan få prova min.

Kramisar och vi syns i morgon

Uffe



Kramisar och vi ses i morgon



Uffe

2010-07-26 @ 10:13:32

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0