Jag e me Elin ! <3<3

Halloy ! :D
Idag har jag varit i skolan som alla andra vardagar xD
Välsigt skön dag faktiskt :)
Vi hade ingen träslöjd ! Vart as glad ;)

Men nu sitter jag här bredvid Elin :D
Vi har inte gjort så mycket,
Jag har mest pluggat, trååååkigt !!!
Men vi har förhör imorn och jag har inte
pluggat alls så jag måste göra det !
Så jag måste dra,
ByeBye <333


Lite bilder som vi har tagit idag :P


En blomma :P<33

Världens sötaste Shilo <333

Jättefin Bild på Bästisen och Shilo <333

Haha, Jag och Shilo ;) <333

Skriv till mig här >
Postat av: Elin

Haha, fin bild på mig då!:P<3<3<3

ÄLSKAR DIG MEST!!!!<3

2010-01-21 @ 13:06:46
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0