Hos Elin <33

Tjoooo !!!
Idag när jag kom hem från ag var jag väldigt sugen på att åka till Elin !
Tidigare i veckan hade jag,Elin och Moa planerat att åka till Elin (hos hennes pappa)
Men i tisdags fick jag veta att jag och min familj skulle åka till min kusin
Tommy som fyller 30, så där sprack den planen ! -.- Men Moa åkte iaf till Elin,
men när jag kom hem
från ag kom jag på att om jag åkte till Elin kunde
mamma och pappa hämta mig i Åkersberga när vi

var på väg till Tommy. Så jag frågade pappa om det skulle gå,och det gjorde det !
Så jag kollade upp en buss och ringde Elin :)
Allting gick perfekt !  Det blev bara lite krångel med bussarna, men det löste sig :P
Vi har kollat på Lets Dance, bastat och duschat :D
As skönt !!











Haft en Underbar dag med er !! <33

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0