Ensam kväll med Mooa :D

Tjooo :D
Igår var jag med mooaa som ni vet :D
Vi fotade hela kvällen ! :D
Haha ;)
Vi tog as många bilder ! :D
Vi käkade tacos när lets dance började, mums ! :P
Efter lets dance så diskade vi och plockade undan allt ! xD
Och när kl. var typ 12 så luktade det bajs i hela huset !!!
fyy f***n vad äckligt det var !!
Mooas katt Tussi hade spytt på badrumsmattan !
asso det var nog det äckligaste jag varit med om !
Men vi tog upp det med en liten spade, Usch !
Det luktade fortfarande skit i hela huset så vi fick typ ett väldans ryck,
vi skrubbade hela badrumsgolvet o toan o handfatet o
spegeln med en tvättsvamp !  :P
Haha !!!Det kanske låter jätte mycket men det är inte någor as stort badrum,
det är snarare väldigt litet!
Men vi höll på med det där i typ 1½ timme xD
Hehe, sen  fotade vi lite till för att sen gå och lägga oss :P

aja.. här kommer lite bilder :)

Jag och Moa :)

Moojss :)

Jag xD Haha !!! flummiga ! :P

Vi haha ;)

Hehe, det finns många många fler ! :P
men jag måste gå
byyyyeee <333


Skriv till mig här >
Postat av: F

Guuuud va fina bilder !!! <333

2010-01-09 @ 17:48:15
URL: http://powerfriday.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0