Ensam med Moojjjsss

Tjenixen :D
Nu har alla åkt hem utom moa !
hon kommer väl antaagligen vara här heladan ;)
Som vanligt... xP
Vi gick och la oss vid 2 oh somna kanske vid halv 3,
och vi gick upp vid 10 för simon skulle på träning kl. 11 :P
Så nu e jag trött ;)
När simon hade åkt såå spelade Jag, Moa o Gurka Guitar Hero :P
As kul ;)
Men nu har Gurka oxå åkt hem,
så nu sittar jag och moa här framför varsin data ;)

Men nu ska jag och moa gå och laga mat :D
 

Lite bilder från igår


Haha, de satt å prata med några tjejerna från dalarna :P

Simon :D

Jaa... Simon o Gurka tyckte det verkade lämpligt att stuttsa stuttsmatta nu på vintern xD

:P

Haha, de hittade min gamla utklädningslåda :P

Guitar Hero :D

Moa i Gurkas jacka o pappas skor ;)


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0