FotaFotaFota

Tjoo !
Moojjss hände med mig hem idag efter skolan,
som nästan alla andra dagar ;)
Vi skulle ut och fota för att vi såg solen vara
på himlen, men som vanligt så har vi otur
och solen går i moln när vi kommer hem, suck..
Men vi väntade ett tag för att se om solen gick fram
igen, och det gjorde den ! :D
Så vi gick ut och lekte med Laffie och fotade ! :D
Lika kul varje gång !
Hehe, förklarar mer med bilderna.. :)


Jaa... Undrar hur många gånger vi ramlade, det var sjukt halt ! :P

Puss till mig ! :P

Moojjjsss

Laffie vägrar att bli fotad !:P

Moojjjssssaaann ;P

Som sagt.. vi ramlade hela  tiden !

ramlat.. :P

Ha det bäst !!


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0