Trött...

Okey..
Nu orkar jag inte mer !
Min datasladd.. -.-
Visst det går att ladda den
men då måste man typ trycka
in den mot väggen så jag kan
inte sitta med den i knät och
ladda den !
Så himla jobbigt !
Men jag tänker inte köpa en
ny !
Alla mina pengar kommer att
gå till objektiv eller något
annat inom mitt fotande !
Så jag får helt enkelt vänta
tills min födelsedag och hoppas
att jag får en då !
Bara några
veckor och dagar kvar :P
Hehe typ 3 månader :P


Nu ligger jag i sängen och pratar
med Elin och skriver här på
bloggen :D
Men nu ska jag och Elin gå
och göra oss i ordning, får
bli en tidig kväll satt jag inte
e så trött imorn :)
Sovsigotti <333





Har en ny header, ska fixa den lite till en annan dag, och jag antar
att jag kommer behöva hjälp ! någon frivillig??



Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0