SöndagsPromenad !

Söndagen här ! Sista dagen i veckan !
Sen börjar en helt ny vecka, då fem utav de
dagarna i veckan går åt skolan ! -.-
Orkar verkligen inte gå till skolan imorn..
Men jag har haft en härlig helg !
Jag har varit hos Elin och när jag kom hem
så var Mathilda här :D
Jippi, vi har inte setts sen i julas !
Så det var riktigt roligt att få träffa varandra :)<33
Idag gick Jag Frida och Mathilda ut med Laffie på
en liten promis :P
För en gång skull så var det både roligt och skönt ! :D
Det var inte för kallt ute :D
Jag vill ha sommar, orkar inte med all snö och kyla
längre, vill inte ni ha sommar ?
Aja.. det dröjer väl inte så långt innan plusgraderna
kommer och snön smällter..

Men här kommer lite bilder från promisen och lite annat :P


Hade Disneykväll igår, hehe var as kul !











Har ni aldrig tänkt på vad som finns inuti en sån här ? Det undra jag och Mathilda iaf !

Och här har vi svaret :P

Ha en bra alla <3dag


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0