Mycke friskluft iaf..

Jaa... Det blev ju inte riktigt som vi
hade tänkt oss..
Vi skulle gått in till expiditionen och hämtat
nycklar till gympasalen, men de som jobbade
på expiditionen hade tydligen åkt
halv 4 där ifrån fast de skulle vara kvar
till 5 satt vi kunde hämta nycklarna !
J*vligt irriterande !
Så där stod alla föräldrar till pojkgruppen
med sina ungar, och jaa, vi fick ställa in allt :(
Frida hade gått in till fritiset också och frågat
om vi kunde få låna nycklarna till gympasalen,
men nee då var väl Frida för ung för att
ha ansvar för de !!!! suck...
När alla hade gått hem och Ftida hade ringt
mamma/pappa så var klockan ca. 17:30, och
tjejgruppen som är direkt efter killgruppen börjar
6 så vi var tvugna att stanna kvar för att vänta
på de för att kunna säga att det är inställt :/
Så där stod vi, ensamma utomhus i en halvtimme!
Iskallt var det och inte så skönt ! Men om jag ska
tänka possitivt så fick vi ju väldigt mycke friskluft :P
Hehe..
Men just nu sitter jag som vanligt i soffan bredvid Moa
framför datan :D
Hehe, vi ska gå och plugga lite inför förhöret imorn..
Hehe, har inte pluggat alls så får plugga nu !
Ha det kanonbra !
Många kramar <33



Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0