Måndag och ny vecka !

Tjabba Tjena Hallå !
Idag har jag haft eng,matte,no och musik !
Ingen jobbig dag, men ingen jätte skön dag
heller..
När jag kom hem käkade jag lite
och kollade på Tv, Smallville :P
Sen när Smallville var slut gick jag och
gjorde läxorna för att sen gå ut och fota ! :D
Fota e typ mitt liv, känns det som xP
Nu sitter jag här i soffan med datan i knät och
chattar med Moa :D
Kuligt Kuligt ;)
Vad gör ni själva ?

Jag ska ladda upp lite bilder sen kan jag inte skriva mer !
Skriver mer ikväll/eftermiddag





Ha det bäst !<333



Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Jättefina bilder som vanligt, du kanske ska satsa på foto i framtiden.

Pussokram

2010-02-15 @ 17:04:42
Postat av: Sofia

Det skulle vara jätteroligt ! :)

Kraammiiss :P<333

2010-02-15 @ 17:42:27

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0