Ingen film med Linni :(

Hejsan :)
Det blev ingen film med Linni för hon skulle
stänga på jobbet :(
Men det får bli någon annan dag :)
Hon och Anki kommer kanske imorn
och kollar på våran träning :D
Kuligt :)))
Just nu sitter jag och kollar på Tv, äter
honungsmacka oh dricker Te, en lugn
kväll..
Det är Andra Avenyn kl. 9 :D
Det slutade jätte spännande förra veckan, så det
ska bli kul att se idag :D
Fast det är alltid kul att kolla på Andra Avenyn ! xP

Men nu ska jag gå och fota lite
Ha det bäst! 
Skriver mer imorn :D
 


Skriv till mig här >
Postat av: Linni-Rows

Håller på att göra mig iordning! Ses snart :D Kram /Anki kommer liiite senare ;P

2010-02-04 @ 16:54:52
Postat av: Elin

FIN FIN, bild!:D<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-06 @ 14:22:41
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0