Hos Mickis !

Tjolahopp ! :D
E hemma hos Mickis !
Jag elin och Pia käkade middag
här ! :) Kött och potatis var det !
As gott  !!!
Nu sitter vi och kollar på Melodifestivalen :)
Darin och Alcazar (stavning) var bra  !:D
Men nu  ska vi nog gå hem till Elin  !
Ha det bäst  <33
Många Kramar <333


Skriv till mig här >
Postat av: mm

Hallo, tjejen, här gäller också soffan, framför OS-sändningar. Är jäkla intresserad av sport. Men tyvärr gick det inte att åka till Adrian, är riktigt ledsen för det. Med alla varningar över radion vågade vi oss inte ut, och jag tycker att det är klokt. Vi vill ju i alla fall vara hela i kroppen inför Ottsjö och inte riskera en dikeskörning en vecka innan. Men ok, nu är det som det är och Adrian var riktigt förnuftig att inse situationen. Ha det nu så gott med alla dina kompisar, hoppas vi ses nångång. Kramis

2010-02-20 @ 21:35:18

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0