Här Kommer Bilderna Från Dagen !













Och här kör hon sin kullebytta/volt xP



Så fin bild på Moa !!



Haha, så här ser hon ut efter sitt snö kast :P

Här är våra kakor !!

Ska inte lägga ut fler bilder nu, blev VÄLDIGT många !! xD

Skriv till mig här >
Postat av: Annett

Oao vilka fina bilder!!

Ni måste ha haft en toppen dag!!

2010-02-22 @ 21:50:47
URL: http://sofiajohansssons.blogg.se/
Postat av: Vivi

Vilka härliga bilder så jag säger det igen, satsa på foto i framtiden!

Pussokram

2010-02-23 @ 13:36:43
Postat av: Caroline

Haha, vad roligt. Det ser väldigt gott ut, alltså det ni bakade. Hehe, bilderna var också fina såklart xD <3



Snälla, glöm inte att kommentera min blogg också, så gö jag det på din :D

2010-02-23 @ 18:58:33
Postat av: Elin M

jätte fina biler du har och du har en jätte fin blogg sofia :D

2010-02-25 @ 20:38:35
URL: http://blondietrolliz.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0