Det Vackraste Vädret !

Tjoo !
Jag och Moa vaknade ungefär vid 11.
Vi gick upp men kom inte så långt fören vi
såg det vackraste vädret !
Och det första som kom upp i våra huvuden, var
ju såklart att vi skulle ut och fota !
Så vi åt frukost ganska fort för att sen göra oss
i ordning, för att sen gå ut !
Vi var ute hela dan !
Så himla skönt !
Undrar hur länge vi har haft målnigt,
några veckor kanske.
När klockan var 3 gick vi in och gjorde oss
i ordning för träning !
Träningen gick ganska bra..

Men nu måste jag gå och duscha !
Ha det bäst !


Några bilder från dagen


Moojjjsss <3

På isen



Världens finast<33






 


Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Äntligen har jag fått din blogg!!!!!

Vilka fina bilder, fortsätt så!

Pussokram

Vivi

2010-02-08 @ 00:08:08
Postat av: mm

Tja, min lilla vän, vad kul att även du berättar litet om dig och dina äventyr. Är annars svårt för mig att lista ut vad ni har för er utanför skolan och gymnastiken. Är mäkta impat över dina foton, där ligger jag i lä antar jag. Fast visst är det roligt!! Ha det gott min vän, hoppas att du har vägarna förbi nångång. Kramis

2010-02-08 @ 17:01:32
Postat av: Mathilda

Vilka fina foton du har tagit!! :)

Kram på dig sötis <3

2010-02-08 @ 18:45:34

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0