LOV ÄR JU ALDRIG FEL

YES!
igår vardet avslutning :D En lite annorunda avslutningen men den funkade alldeles utmärkt :DVi skulle åkt till kyrkan men det var en buss som åkte i diket och då blev allting försenat så då fick det bli i cafeterian xD Men jag uppträde iaf :) Det gick bra, antar jag ! iaf enligt rektorn.. " jaa.. i hallstavik har de Minnah, men här har vi sofia" det var vad hon sa när vi hade spekat upp ! Så jag anar att det gick bra :D

Idag har jag varit i TÄBY CENTRUM med Emma :D Vi köpte julklappar, jag köpte till alla som jag skulle köpt till + 3 stycen till mig själv xD Jag ahr till och med slagit in de! Hahaha! aja, nu sitter jag iaf i soffan och ser på "sagan om ringen". Har inte kollat helt så jag fattar ingenting xD Haha!! Men jag tror inte jga har så mycket mer att berätta för er, så vi hörs! Bye<3

♥ SÖÖÖÖÖÖÖT ♥

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0