Jag håller på och trixar och fixar...

Men ingenting vill riktigt som jag vill för tillfället... Håller på med bilder som ska komma upp på bloggen som jag redigerat i PS-cs5 men eftersom min data inte vill komma in på internet så kan jag ju inte göra det på 2 minuter utan jag måste sitta och växla med usbminne och det orkar jag inte ;) Så slö är jag, och jag står för det :P

Min dag har iaf varit väldigt skön, idrott matteprov (gick helt okej), vekarie på no, språk (pyssla) och sen engelska (film). Det var väl matteprovet som gjorde dagen lite jobbig.. Men jag tror jag klarade det! Hoppas iaf!! Just nu sitter jag och kollar på tv, ska väl gå in på fb antar jag xD

♥Idag kommer tjejen till vänster hit! ÄNTLIGEN!♥


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0