INGEN KAN SÄGA IMOT, VI ÄR BÄST

Igår så fick jag och min gympagrupp gå upp vid halv 5 på morronen... mysigt! neej, inte direkt. Var hur trött som helst som ni säkert förstår. Vi skulle iaf tävla vid 3 tiden i Gävle, men ut/Rm grupperna skulle tävla på morronen så vi fick kolla på i 6 timmar :) De vann guld och brons, och sen började vi tävla, det gick ganska bra på matta, som vi brjade på. Frist¨åendet gick också bra, men hopp gick väl inte ika bra.. iaf inte för mig. Men det spelade ingen roll guldet fick vi :D

NGF ÄR BÄST!


Skriv till mig här >
Postat av: vivi

Grattis igen till GULD!

POK

2010-12-12 @ 11:19:51
Postat av: Anonym

NGF ÄR HELT KLART BÄST ! :D

2010-12-12 @ 11:47:45
Postat av: moa

de var från mig, glömde skriva de :P

2010-12-12 @ 11:48:23
URL: http://mtphoto.blogg.se/
Postat av: moa

kan du rösta på mig som nummer sex i eins fototävling? :D skulle vara väldigt snälllt :D:D:D

2010-12-13 @ 22:26:55
URL: http://mtphoto.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0