Första skoldagen på högstadiet!

Råkade ställa klockan en halvtimme före jag skulle gå upp imorse... När mobilalarmet ringde så stängde jag av den och försökte piggna upp mig lite. När jag väl piggnat till mig så kollade jag på klockan och den var 06:15.. -.- Irriterande..! Föörsökte somna om och lyckades väl 5 minuter innan jag skulle gå upp xD Menmen... Jag gick upp, klädde på mig åt ffrukost och gjorde mig klar. Sen var det dags att gå till skolbussen. När jag kom fram stod alla vid ingången och hängde.. Ingen visste vart de skulle så dom ställde sig där. Jag gick till Elin och Moa och vi började snacka om vad som hänt den senaste tiden.. Sen blev det välkomnade med chips och läsk, efter det snackade de om hur det skulle bli i högstadiet och vårat schema och allt såntdär... Vi gjorde ingenting på hela dagen typ. Det som vi gjorde för anstränga våra hjärnor lite var typ att läsa suduko.. Haha, en skön dag med andra ord... Men nu ska jag sussa. Ska upp och tvätta håret imorn så då får jag gå upp lite tidigare. Byee <3 


Copyright!
Foto: Jag
sony a200

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0