Det är en skyltdocka!

Jag och Uffe var nere i hans studio igår. Lou-Lou mådde tillräckligt bra för att vi skulle få komma dit :) Så Jag, Uffe och Vivi åkte dit :) Vivi snackade med Loulou medans jag och Uffe fotade i studion. Haan lärde mig om ljuset, och hur man gjorde satt det blev så och så och så. Och nu har jag kommit underfund med hur jag kan göra för att få  ena sidan av ansiktet/kroppen ljus och andra sidan blir mer skuggig. Och så har vi gjort satt det kommer ljus bakifrån eler från sidan. Vet inte om ni fattar ett ord av vad jag snackar om men med hjälp av bilderna nedanför så kanske ni förstår ! Jag funderar på om jag ska ta och köpa mig en softbox... Hm... Vi får se, vi börjar med blixten ! :D




Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0