Blivande topmodell ?

God morgon bloggläsare !
Idag är det dags att åka hem! :( Eller hem ska jag inte, jag ska till Nora (utanför Örebro) och kolla på Sebbe när han tävlar med sin racerbåt ! Ska försöka få några foton på han. Om jag får det så kommer de ju upp på bloggen ! :) Jag hade tänkt att lägga ut bilder på en av värlsens finaste unge! Ronja heter hon och är Sebbes lillasyster :P Det visste ni nog redan.. Man kan inte tänka sig henne vara 8 år när man ser dom här bilderna ! Ser ut att vara mycket äldre än vad hon är. Hon kommer nog bli en av världens snyggaste modell! Hur kan man veta när man är 8 år hur man ska vara när man blir fotad, att inte sitta där och le som man alltid gör när man är liten. Utan att sitta där och se allvarlig ut precis så som man vill att hon ska se ut när man fotar henne. Hon kommer bli en perfekt modell. Hon kommer nog bli lång, hon har jordens finaste utseende, och har redan sinnet för hur man ska se ut när man ska bli fotad.. när man ska vara glad, allvarlig, se lite fundersam ut o.s.v.





Skulle ni tro att hon var 8 om ni jag inte hade sagt det ? Sån sockersöt människa är det
inte ofta man ser, och defenitv inte så ofta man får fota !

Skriv till mig här >
Postat av: Charlotta

Du är en duktig fotograf du Sofia!

2010-08-14 @ 14:31:58
Postat av: Miccan

guuuud så söt hon är ! :) <333

2010-08-14 @ 22:52:48
URL: http://msje.webblogg.se/
Postat av: rosie

Hej Sofia!Vad fina bilder! Och vad fint du skrev om Ronja.Kram

2010-08-17 @ 06:51:05
Postat av: Ronjas kusin

min underbaraste,finaste kusin ! <3/michelle

2012-09-20 @ 12:31:33

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0