Båt imorn :D

Imorn åker jag och familjen ute med båten :D Vi ska möta Rothman där ute :) :) :) Längtar as mycket ! Vi har inte varit ute med båten så mycket den här sommaren så det ska bli extra kul! Vi skulle ha varit ute i en vecka men så blev det inte.. Frida skulle ngn stanns på onsdag och Sebbe skulle ha fotbollsmatch på torsdag så det blev inte så.. Men 2 dagar blir bättre än ingenting alls! Jag tror jag ska gå ut och leka med Laffie lite nu, och självklart så ska kameran hänga med, så bilder kommer sen ! Men vet ni vad jag kom på häromdan? Att jag inte har laddat upp bilder från när jag fotade Mathilda som Cow boy! Eller.. Har jag det ? Haha, känner att jag har jättebra minne :P Tänkte höra med Vivi och Uffe om jag kan bo hos dom från  torsdag till söndag :) Det vore kul! Antar att du läser det här Vivi så du får gärna komentera ett svar :P Men nu drar jag ut ett tag, ha det bra så hörs vi nog ikväll ! Byeee <3

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Självklart får du bo hos oss!!!!

Vi blir jätteglada:)

Hör av dig när du vet lite mer.

Pussokram

Vivi

2010-08-08 @ 23:23:11
Postat av: Mathilda<3

Nope, dom har du inte lagt upp ;) Fast jag har ju inte särskilt bra minne så... xD <3

2010-08-09 @ 19:22:20

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0