...5 mentorer...

Hejsan alla glada och alla arga! Idag har vi inte gjort så mycke i skolan. Våran 5:e mentor kom till skolan idag. Jag kanske inte har berättat det me vi delade aldrig våran klass när vi gick upp till höstadiet så då fick vi 5 mentorer... Men vi kommer troligtvis inte att vara 34 elever i fortsättningen, vi kommer nog att delas så fort som möjligt tycker jag ! Hatar att vara stor klass ! Så satans jobbigt!!! Menmen.. Vad kan jag göra åt saken, en elev ändra på en hel klass.. Skulle inte tro det. Men imorn så är det obligatoriskt möte efter skolan så jag missar första träningen den här terminen, men då kanske man kan fråga varför vi inte kan dela...
Nej nu har jag gäspat aldelles för många gånger så jag tror det är dags att gnugga tänderna och sova ! Sov gott! <3

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Alldeles för stor klass hoppas det löser sig.....

Vilka bilder, du är bäst Sofia!

Pussokram

2010-08-23 @ 22:44:46
Postat av: Lovisa

Fin header :)

2010-08-24 @ 15:12:25
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0