Ute med Laffie !

Jaa, min dag hemma har jag typ tillbringat med att vara ute, datan,tv och Laffie! Har varit ute med Laffie 2 gånger nu, gick ut aldeles nyss, riktigt skönt ute, utom att jag får hostattack när jag kommer hem xD Men kan inte låta bli att gå ner till stranden och ligga på bryggan och bara kolla ut över vattnet och känna att våren kommit !! :P Har nog aldrig i mitt liv blivit så glad över att se en gräsfläck eller en börja på en blomma ! Men jag ska lägga in bilder från när jag och laffie var nere vid bryggan i datorn så lägger ut de sen! Hörs ikväll! Kramar<33 

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Visst är det underbart med vår!!!!!!

Krya på dig så att du kan njuta ordentligt.

Pussokram

2010-04-14 @ 18:00:58
Postat av: Mathilda <3

Mm känner samma sak :D

Längtar tills vi ska bada <333

2010-04-14 @ 18:59:38
URL: http://skruttenplutten.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0