Träningen !!

Träningen gick väl inte så bra.. Många som var trötta och vi försökte med vårat fristående att bli bättre, men det gick inte så bra :/ Kommer kanske börja på ett nytt fristående i sommar och i höst ! :) När jag kom hem från träningen hoppade jag in i duschen och sen käkade 2 varma mackor och sen tittade jag lite på tv och nu sitter jag och bloggar, tittar på parlamentet och chattar med Thilda! Vi snackar om när vi ska gå på Grönan tillsammans, det blir i typ Juni för då är det lite varmare än nu ;P Vi ska vara där tills det stänger och sen ska jag sova hos henne och sen dagen efter så ska vi gå och shoppa ! :D Vi planerar mycket vi, även fast det är 2 månader kvar xP Men ska fortsätta titta på tv och chatta med Thilda ! Vi hörs imorn :)<3


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0