Tisdag !

Började dagen med, som alla andra vardagar, gå upp äter frukost gör mig i ordning och går till skolan ! Skolan var väl helt okey.. Hade inte hatf några jobbiga lektioner, första så pratade vi bara om Spanien, andra: Jordens jobbigaste idrott ! Vi hade Micke i idrott, så det blev styrka, aaas Jobbigt !!!!  Sen var det lunch och efter lunchen hade vi data och sista timmen matte ! Efter skolan så hängde jag med Moa hem som vanligt och vi gick ner till Stranden och fota ! Eller det blev väl inte så mycket fotande direkt, vi hann knappt komma till stranden fören vi började skrika sönder våra halsar, vi såg i vattnet ett dött rådjur ! Asså jag tror alla ben i rådjurets kropp var av ! Det kanske inte låter så¨läskigt med att det ligger ett dött djur i sjön men nacken var typ av och benet i benet hängde utanför rådjuret i skinnet, det var ett hål mitt i kroppen och ena ögat var borta ! Asså fy f**n vad hemskt det var ! Vi funderade på vad som hade hänt och kom fram till att den hade ramlat ner från berget som e vid vattnet ! Asså bara tänk hur ont det skulle göra att ramla ner från berget och bryta alla ben i kroppen ! Träningen gick väl sådär, mina ben var helt slut efter idrotten så orkade väl inte köra så hårt.. Men det gick väl omjag vilade lite då och då.. Just nu sitter jag vid datan och tittar på nyheterna xP De pratar om Askan som kan förstöra våran resa!! Men jag måste gå och duscha nu ! Ha det bra ! Hörs imorn<3

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Jag hoppas och tror askan hinner lösa upp sig innan ni åker, håller alla tummar.

Pussokram

2010-04-20 @ 22:43:05
Postat av: Richard

hehe det var en väldigt detaljerad beskrivning ändå på det där rådjuret fast det var så hemskt :P

2010-04-21 @ 00:18:37
URL: http://richen.blogg.se/
Postat av: mm

Vill bara ge litet uppmuntran: tror faktiskt att denna g-lva vulkanen går och somnar snart. Tycket att den har hållit världen alldeles för länge på sträckbanken. Tycker synd om Stina B. som inte kom iväg till Canarieöarna idag, men tror att ni har alla chanser. Hoppas på det - kramis

2010-04-21 @ 20:23:20
Postat av: Elin

Hej! Jag har veckans blogg! Där man kan vinna länkning på min förstasida och en länkning i vaje inlägg i 1 vecka!<33333333 :)

2010-04-21 @ 20:33:51
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0