Skolan !!

Som jag skrev föär några inlägg sen så var jag helt säker på att jag skulle vara trött när jag skulle gå upp idag ! Och jag trodde rätt !! Jag var sjukt trött! Inte för att jag brukar vara pigg på morronen men inte så här trött !! Men kom iaf upp och gick ner och gjrode miig i ordning och sen drog till skolbussen ! Skrev ett sms till thilda i bussen men vi har tydligen inte samma tider i skolan så hon svarade inte fören jag hade lektion ! Och jag svarade väl inte fören hon hade lektion :P Egentligen måste jag göra läxor nu men det orkar jag inte så jag gör det snart ! Idag i skolan så hade vi sv, matte engelska och musik ! På musiken så sjöng vi Hot'n Cold och han berättade lite om nån känd musiker som levde på stenåldern, 1800-talet :P Sen slutade vi och nu sitter jag i soffan med datan i knät och chattar med Moa ! Vi snackar om vulkanutbrottet på Island som kan förstör våran resa till Spanien med klassen !!!! Men nu måste jag göra Läxor innan Jenten kommer ! Hon ska komma hit halv 5 så tror jag hinner :D:D Ha det bra !! Kram <33


Orkade inte ladda upp en ny bild xP<3

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0