Moa och Elin + Herman !

Hej !
Efter Skolan idag så hängde jag med moa hem och Elin hängde också med ! Vi gick ner och visade råjuret för Elin, hon ville väl gå där ifrån direkt typ :P Sen gick vi upp till huset och tittade på film ! :) Vi tittade på den senaste Wallander som Moas pappa,Linus, hade köpt idag :D Den var ganska bra !!! Men det är ju inte ens samma skådispelare som är på tv nu, utom Kurt Wallander :P Efter det "sjöng " vi singstar! Det var egentligen meningen at jag och Elin skulle sova hos henne, men jag skulle baka herman idag så det blev inte så... Eller jo.. Elin sover där men inte jag. När jag kom hem så började jag och mamma baka Herman och nu står han i ugnen och är klar om en kvart typ :) Ser riktigt god ut!!! Har aldrig ätit Herman förut så det blir spännande :D Just nu sitter jag och chattar med Micke och kollar på Hockey-matchen mellan dif och hv71 ! 1-1 står det !! spännande ;P eller inte.. Spelar inte så stor roll vem som vinner men familjen vill att dif vinner så hejar jag också på de xP Haha !! Ska gå och titta till Herman nu, satt han inte är bränd :P haha, som inte skulle förvåna mig xD Byeee <33


snö?snö?SNÖÖ !!!??? vad fasen ! Det kan ju inte vara snö nu !!!!

Skriv till mig här >
Postat av: Victoriahjorth - [fotoblogg]

sv: Hej! först och främst, vad har du för kamera? :)

2010-04-22 @ 08:20:33
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0