Lördags Morgon!

Godmorron !! Gick väl och la mig vid 1 igår, vet inte ens varför jag satt uppe.. Hade ingenting att göra men satt uppe iaf ! Somnade väl inte långt efter jag hade lagt mig.. Nu sitter jag vid datan och messar med Thilda *klick* ! De står i kön till att köpa guldkortet! De gick upp väldigt tidigt och gick till grönan väldigt tidigt för att slippa kön ! Haha, nu står de längst fram och väntar på att de ska öppna, de öppnar 11, så typiskt henne ;P Har ingenting planerat idag, vill göra något kul men vet inte vad :/ hm... Någon som har ett förslag? Vill åka till fyrishåv men har ingen att åka med :/ Men ska väl gå och göra mig i ordning nu !! Så ha det bra ! Kramisar <33

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0