Kameran !!

HEjsan Svejjsan !! :D
Vaknade imorse av att de hade börjat riva en bod vid oss ! den e typ 100 år gammal och stod på grannens tomt så de rev den imorse ! As irriterande, de började gräva tidigt på morronen innan jag ens behövde gå upp, och det var ju nästan omöjligt att somna om när det ända man hörde var att pappa duschade och att de rev ! Men somnade tillslut... Och vaknade av att pappa väckte mig kvart över 7 ! Skoldagen var helt okey, gjorde inget jobbigt! Har ringt mamma och kollat om hon har snackat med Fotosaken, och hon hade ringt flera gånger men de säger bara att det är kö och att hon ska ringa upp så när jag ringde så var hon på väg till Fotosaken för då kan de ju inte direkt säga att det är kö ! HoppasHoppasHoppas att jag får hem kameran idag ! De sa ju att jag skulle få låna ett objktiv om det inte var klart efter 2 veckor ! Men det är inte ens säkert att jag får det, asså om jag inte får det vet jag fan inte vad jag ska göra !!!!!!!! Men nu ska vi gå och göra oss i ordning ! byeee <333

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0