Kameran sönder !! -.-

Sitter i soffan bredvid Moooa !!! Har kanske inte berättat att jag åkte hem till Moa efter
tävlingen ! :)  Men en dålig nyhet är att min kamera typ är sönder !! Går inte att fota
med den -.- Den vibrerar hela tiden, det var några i ngf som också har en systemkamera
som sa att den tog bort damm och sånt inuti kameran, men vad f**n den kan ju inte ta
bort damm i ett dygn !! As irriterande! Vrf ska alltid mina saker gå sönder ???


Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Prova med att ta ut batterierna en tid, kanske hjälper det...

Pussokram

2010-04-10 @ 23:37:27
Postat av: Jasse

du är inte ensam;(<3

2010-04-13 @ 21:31:31
URL: http://carlssonsliv.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0