Jag hann !!

Yess!! Var ganska säker på att jag inte skulle hinna putsa mina 6 fönster ! Men nu är det gjort !! Blev just klar med allt, så nu är nedervåningen klar!! Äntligen... Det är bara 10 fönster kvar samanlagt ! :P hehe, tror jag gör det nästa helg ! Ifall jag gör 5 pålördagen och 5 på söndagen så är jag riiiik !!! :D:D Jag tog en pause när klockan var kvart över 12 kanske.. Gick ner med Laffie till sjön och badade henne ! Farmor och två grannar hängde också med ! :) Snart får jag min kamera !! :D Det är typ bara 1 och en halv till 2 veckor kvar ! xP Det har gått en vecka sen min kamera blev inlämnad och jag går och klagar över hur mycket jag vill ha tillbaka den ! Hur ska jag klara 1-2 veckor till ?? Jag kan inte direkt göra satt de lagar den snabbare :/ Snarare, jag kan inte göra något för att få tillbaks den nu.. Vi ska äta mat vid 3 och halv 4 drar vi till träningen ! Jag tror vi skulle träna på det som vi gjorde fel på på tävlingen, och att mamma (tränare) skulle gå igenom med n och en om vad den ska förbättra, och i slutet ska vi köra igenom hela friståendet några gånger ! :) Tror inte jag kommer skriva något mer idag, kanske ikväll.. Vi får se om jag har något att skriva! :) Ha det bra, hörs <33


Saknar diig <333

Skriv till mig här >
Postat av: Mathilda<3

Saknar dig me!!!! <333

2010-04-18 @ 18:10:30
URL: http://skruttenplutten.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0